|
Kampagne for KulturNat Århus 2009
Reklamebureauet 3fisk støttede kulturen i 2009 som en af hovedsponsorerne og ophavnsmænd til årets kampagne. Kampagnens fokus er helt bevidst nedtonet i forhold til årets tema, i forsøg på at etablere større kendskabet til afsender: KulturNat Århus, hvis brand endnu ikke hviler på et stærkt fundament.
Alt arbejde udføres som kulturstøtte og interne udgifter afholdes uden beregning for Kulturnatten.
|
|
Vinder af IAA prisen 2010!
IAA (International Advertising Association) Chapter Denmark uddeler hvert år Columbus Ægget. Prisen tildeles den mest kreativ og resultatgivende, ikke-kommercielle, public service kampagne. IAA prisen er blevet uddelt siden 1979.
Der kan indsendes kampagner i to kategorier: Landsdækkende eller lokale aktivitetet. Prisen blev i år (12.11.10) uddelt af Videnskabsminister Charlotte Sahl Madsen og 3fisk vinder prisen for bedste lokale kampagne.
Læs mere om IAA prisen og se dommerkomiteen her
|